小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Monday, March 13, 2006


政府服務又進步左喇, 今日幫阿媽去診所登記時, 發覺有百達通機喎。對於我呢d經常身無分文的人來講確係方便兼就手。

一陣我又去physical 跑步喇, 一個月比百九蚊, 幾大都唔好蝕比佢, 之前實在太懶, 去得太少, 襯冇拖拍有時間, 老大都玩返夠本, 夠期我就唔會再績約了, 始終都係鐘意戶外活動多d呢。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home