小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Tuesday, April 24, 2007


呢個就係我新公司既休息室喇,我新公司叫PAPAS,所以好多人都叫呢間公司做 "爸爸"。我以前間公司叫CASL, 所以就叫 "家嫂 "喇。我3月份就由家嫂既懷抱投向爸爸既懷抱,你睇下休息室有部電視機,所以呢,非辦公時間的時間(辦公時間內可以開來睇新聞),係可以開來睇架,對比起舊公司真係自由好多,唔會樣樣限制住你,只要做好份內事就話之你。^_^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home