小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Friday, February 15, 2008

係個朋友既blog到睇到呢個笑話,一齊分享下啦 !

有一日~有對夫婦去教堂~男的就訓覺~女的就織冷衫~~神父就問是誰創造世界~女的就用冷針拮佢老公~佢老公大叫:GOD!! 答得好....之後神父又問上帝的兒子是誰~老婆又拮個老公一野~~老公又大叫:Jesus christ!! 答得好.....跟住又問夏娃唔想生bb~知道佢點樣同阿當講嗎.....就係呢個時候....就聽到個男人大聲講:如果你再用支野拮我~我就整斷你支野........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home