小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Saturday, April 08, 2006



以前買開蘋果, 蘋果副刊是我每日必看的篇幅, 但依家太陽買3蚊又有野送, 更係轉啦, 太陽副刊入面, 除了深雪那篇必看外, 還有一篇叫家猫生活都會必看, 雖然我冇養猫, 但睇完之後都會會心微笑。
另外, 今晚去左city 打波, 個場都ok 既, 不過難搵d 囉, 都算係咁架喇, 星期六都可以打到波, 係出面一定book 唔到場啦, 好彩我識人係city 讀書, 更係唔好浪費大學入面既設施啦。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home