小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Friday, April 21, 2006


之前聽謝安琪的愁人節覺得幾好聽,我由佢唱我歌故我在就有留意佢了,但我又唔知佢咩樣喎,終於都係報紙睇到佢果樣喇,真係有姿勢有實際。

另外近期係電台聽到一首叫感應既歌,聽落把聲有d 似王菲喎,首歌我都覺得好好聽,原來係一個叫泳兒的女仔唱,又好奇想知佢咩樣,又比我係報紙到睇到添,又知到係英皇新人,呢樣野有少少扣分喇,你知英皇既名幾咁響架啦。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home