小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Wednesday, July 05, 2006


我5號放假,咁o岩又係星期三,所以約左2個friend 去海防博物館。香港政府唔話得架喇,佢其下的展覽設施係星期三都會免費開放。呢個海防博物館我想去好耐架喇,未去主樓之前就會見到d野,呢d 野我相信好多人都有做過,............就是車 、大炮。去完之後都覺得幾值得去既,d 職員好有禮貌,望過對面鯉魚門,原好鬼近咋,游水都應該游到過去,又另我諗起放假好想去游水了。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home