小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Sunday, August 06, 2006

好野! 星期日放假又有得踢波,可惜車公廟既大埸給人book 了。不過去細場踢一樣都咁開心,可以走下出下汗(係出左好多好多汗呀),雖然踢到好倦好倦,愈倦就愈開心愈放鬆。踢完就去
嘆特價下午茶,9個佬去食係都係$240。食完有d 繼續去打snooker,雖然我都o岩,但實在太倦,都係快d 返屋企沖個靚涼 relax relax 下。整番一part悠閒星期日先啦。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home