小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Tuesday, April 24, 2007


入爸爸其中一個原因,就係可以 ja 住架拖車推架飛車出去(即係將架飛機推向後行),呢個view就係當你做拖車司機時睇到既情景喇,到時將架飛機向後推時就要左擺右擺,係一門技術來架,我o岩o岩加入,當然冇咁快可以做到啦,不過都開始久唔久做下training,希望唔會太難掌握啦。有機會我會拍一次推機既短片就知推機係乜東東,唔係東瓜盅。

1 Comments:

Blogger Unknown said...

push~!

3:17 AM

 

Post a Comment

<< Home