小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Wednesday, July 18, 2007






七月九號問朋友借左部車,車左我二家姐一家人去左濕地公園行下,沿著元朗公路一路睇牌指示就會去到架喇,都算係易搵了。
我文采唔好,唔寫得咁多,總之我去左之後係覺得值得o既,果日去係熱d 躇,其他野都幾好,不過d 紀念品就貴左少少喇,去完之後真係心礦神怡左呀,如果你係對動植物有興趣的話,真係會學到好多野,樣樣都要玩要睇的話,一日時間可能唔夠添。
註: 你睇果兩女仕,勁過阿拉伯女郎,0.0001%既皮膚我都睇唔到。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home