小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Saturday, May 06, 2006


呢對係我雙腳,在我來講,除了用來站立,行路和跑步外,原來仲可以用來踢波。本來今個月返白天,星期日冇得踢波,點知編更果位大帝唔知係咪知道我想踢波,無啦啦今個星期日返下午4點,等我早上可以踢下波,唔錯唔錯。雖然我係踢波果d人度係最差勁的一個,但可以走下掂下波,出下汗已經好過癮了。又可以見下d同學仔,踢踢波,吹吹水,此願足矣。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home