小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Thursday, August 10, 2006


我對書的態度就是戒買唔戒睇,因為如果我要買晒我有興趣睇既書,我諗我會破產,兼且我屋企都冇咁多地方放。

又鐘意睇又唔捨得買,唯有靠借d friend 既來睇啦。咁o岩一次出街個friend 帶左三本書出來比我知道左,就緊係睇下咩書來啦。原來叫惡童日記,成個系列有三本(呢本係第一部曲),我一個唔該就問我個friend 借左來睇。

初時我諗住未必咁好睇躇,因為我未聽過(原來我咁孤漏x聞的),點知我第左第一頁就好想睇埋第二頁,依家一有時間就會係咁睇,差唔多睇晒咁濟,仲有兩本等住睇,好呀, 呢個零月都唔驚悶親了。睇呢本書能夠讓你更加了解人性的真實面。推!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home