小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Monday, October 30, 2006

30號去左睇套話劇,個名叫廁客浮士德,睇個名已經好有深度。睇完之後,不得不承認自己是一個膚淺既人了。我睇之前睇了少少場刊,大概知道個主旨講乜,唉,但睇完之後有d 失望囉,可能佢太有深度,我d 膚淺人睇唔明白,我仲搵左幾次周公。隔離個pair未完場就走鬼左,話浪費左佢地d 時間,我又唔係咁諗既,睇唔明佢講乜唯有睇下d演員專業既演出啦,話晒都有詹瑞文係度嘛。不過$120一張飛(已經係最平果隻)就真係唔抵睇了,去睇番3套睇都唔知幾過癮。我之前睇過d 話劇有d 好鬼好睇,就算幾百蚊飛都覺得物有所值啦。今次就賴左野添(雖然唔係我錢),不過好彩有你一齊陪我贂,一齊睇到烏下烏下,哈哈。(註: 我上次係葵青劇院睇個套"少年唯特的煩惱"就真係睇到我都煩惱,睇到我一頭煙,今次又係係葵青劇院睇,睇來葵青劇院都唔係幾利我喇。仲有睇完仲趺埋個銀包,好彩最有都有驚無險返轉頭搵得番,睇來都唔係為100%唔利我既,真係好彩好彩了。)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home