小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Thursday, October 26, 2006

我今日(26號)大出血呀, 今日試下新地方, 係荃灣既捐血站捐血。下次唔知去邊呢? 唔知你幾時會獻出你既第一次呢, 下次希望可以同你一齊捐啦。點都好, 同你講聲多謝先, 多謝你陪我捐血呀, 雖然你冇捐, 但見到你我就會心血來潮, d 血零捨泵得快, 所以話咁快就捐完, 之前有個男仔話佢8分鐘搞掂, 我5分鐘就得喇, 我出年3月前再捐多次又可以有禮物喇。吉野家我食過幾次, 最開心就緊係今次啦, 因為有你同我食嘛。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home