小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Monday, October 16, 2006


樓上都唔知攪乜, 未入伙個地台去水位塞左, 攪到要係我屋企果層到搭棚先可以係樓上整個地渠, 果日就比管理處玩左成大半日, 初時話一個上午攪掂。點知佢地係要分開三PART, 首先搭棚師傅來整個棚先, 話咁快師傅就攪掂, 但當中包含既技術與藝術, 小第就極之欽佩喇。跟住就再等D 水喉師傅來整野, 攪到間屋既廚房同bathroom鬼咁多塵, 又要幫佢執手尾, 攪掂又要等搭棚師傅來拆棚。成個過程由早上10點半至下午3點半完成。開頭條友話1,2 個鐘攪掂, 條友真係嗡得就嗡, 我就真係想攪掂佢喇。^_^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home