小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Tuesday, November 21, 2006

20號放假諗住係屋企灘屍,點知有同事搵去打邊爐,本來唔想去的,但應承左就要去。 我地去左位於深水PO 既有骨氣火鍋,同事話做緊優惠$88任食,12月就冇架喇。

去到我先知道有個同事識得個朋友係廚房做既,真係朝中有人好辨事,個同事個老友係咁隊D 好野我地食,有靚靚豬骨,3A級肥牛(好多,食到想嘔咁濟),大大隻花蟹,一條海上鮮,仲有其他好野不能盡錄。

最後埋單每人$150,以食左咁多好野計,超值到爆炸。食得好滿足,好彩有去躇,唔去就走寶了。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home