小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Thursday, December 20, 2007


去親未去過既餐廳食飯,如果佢有海南雞飯食,我通常都唔會諗再食乜。因為我鐘意食雞之餘,我都想試下唔同餐廳整既海南雞,我覺得如果果間餐廳整既海南雞飯好食的話,其他野唔會差得去邊。
無幾耐前我同個朋友去左位於旺角既呢間餐廳食飯,試左佢既海南雞飯。嘩!四個字形容,喜出望外,d 雞夠大件,足料,入味兼夾好滑,配菜好齊,d 雞油飯又香,五十蚊抵到爆,食得好開心。

過左一排,係旺角搵野食,諗起呢間野既海南雞飯,於是又去幫襯。點知去到時望到,已經關門大吉,勁失望,好似失去左一個朋友咁。朋友,我會懷念你的海南雞飯!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home