小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Saturday, May 27, 2006


5月9號終於都完成了搬屋這個大工程,好彩得大家姐千里迢迢由廣州落來幫手,如果唔係得佢心急的性格推動下我,我諗好多野都仲係拖住拖住。到了14號, 我二家姐, 二姊夫和外甥都落埋來,咁齊人緊係整番餐入伙酒啦,果日又係母親節喎,好事成雙啦。媽媽,母親節快樂.................之外,日日都咁怏樂,當然最緊要身體健康啦。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home