小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Sunday, August 27, 2006


22號放假,之前一日個friend 問我去唔去海灘,佢話請病假都要去realx relax,佢出埋車我當然唔會拒絕佢既好意啦。果日大概12點幾到左石澳海灘,原來都有唔少人喎。咩叫偷得浮生半日閒呢,果日我真係感受到,有咩煩野, 唔開心既野都會暫時放低左。

我個friend 請病假都要去relax,緊係有煩野啦,原來佢同女朋友冷戰左幾日,算啦,去完realx 後,個人都諗開左,果晚佢即刻去接女朋友放工食飯啦,咁咪幾好,皆大歡喜。佢找回幸福,我偷得半日閒,閒完之後晚上便要追尋我的幸福去了。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home