小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Thursday, September 28, 2006


話左要買手指好耐喇,昨天終於同BB一起由荔枝角長征到深水PO既黃金,募求搵一間買到最平既手指。
行左十幾間終於搵到間覺得係最平既,搵到一隻AVIXC既1G台灣野,佢有兩隻speed,一隻藍色既high speed($155),另一隻係紅色既ultra speed($169),咁諗住我要藍色,BB要紅色啦,點知藍色冇貨喎,唯有BB 要紅色啦(唔濟呀!有冇搞錯呀!冇得同BB用同一款手指),我就要另外一雙東芝1G啦(都係$155)。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home