小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Friday, September 22, 2006



9月21號同個朋友上深圳諗住去全深圳最大既書城(少年宮地車站),點知去到原來係未起好架喎,擺了大烏龍。唔緊要,旁邊仲有個少年宮,好彩已經唔係少年既我地都可以入去睇下,佢地有個類似香港科學館既展覽館,級數當然同香港那個冇得比啦。係果度我學左咩叫多普勒效應,我之前聽過都唔知乜東東,總算係少少既收穫啦,當然最大最大既收穫,就係可以同你度過一個愉快開心既21號(雖然有d 美中不足,哈哈!)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home