小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Friday, October 13, 2006




你話有冇女仔鐘意高達架呢? 其他就唔知, 我識一個女仔佢就鐘意呢隻喇, 佢就係bb 啦, 之前見到冇買到, 昨天同佢係旺角行左成個下 都搵唔到一間有喎, 問過d 專家, 呢隻咁舊既款係旺角好難會搵到, 到最後都係無巧而還, 好彫之前睇左邊到有得買, 所以今日又同bb去番荃灣一間好普通既文具玩具店用$169買左佢喇, 之後去左葵涌廣場, 睇到一間買$218呀, 係度買就比佢搵笨喇。bb果然精明。
昨天行過信和有一間專買lego 既店舖, 好多都好鐘意, 而最另我睇完再睇, 行開左又返來睇既就係呢隻lego no.8421既吊車喇, 真係好想擁有佢, 可惜太貴了, 要$1699, 搵下有冇第二d 途徑可以平d 架先。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home