小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Monday, October 16, 2006


14號晚去左飲, 個台就比轆柱遮住左, 乜都睇唔到, 唔知發生咩事, 成晚都係坐係度多, 間酒家成日都經過, 但就未入過去, 如果唔係去飲, 我諗都冇咩機會去食野。個晚我飲左幾啖紅酒, 聞落真係好鬼香喎, 但我飲落好似冇來味道咁, 有位仁兄飲我地檯枝紅酒時話有d 酸既, 另外一位仁兄就話枝紅酒開左唔夠半個鐘, 未完全入氣, 所以有酸味, 道理何在我就唔知喇, 聽左就算架啦, 哈哈。19號仲有一單呀, 遲d 去捐血, 真係人又出血, 荷包又出血, 不過登人開心冇問題啦啦!^_^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home