小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Sunday, September 10, 2006


我最敬愛的媽媽,生日快樂 !!! 祝你身體更健康,憂愁遠離你,病痛遠離你,開心無憂會與你常在。作為兒子的我,有你這樣的一個媽媽,使我感受到何為一個全世界最幸福的兒子。媽媽,多謝你!

可惜我又唔爭氣,冇本事另你嘆世界,又擔心我將來得一個人。不過你放心啦,我搵到o岩既一定唔會放手既,我都想將來有個幸福家庭架嘛。我會向住呢個目標努力架喇。

p.s. 芯開了總想結果,不希望閃身擦過。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home