小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Sunday, September 10, 2006


呢架就係新呢屎(非緊急救護車)喇,佢同舊既有咩唔同呢,就係頂燈靚仔左,車身長左,尾板唔同左,d 病人椅變化多左,同埋係用石油氣的。

新車緊係好feel好多啦,不過壓力就大左喇,花親都唔得了。

想見到我同佢,就係10月29號去大尾督船灣淡水湖啦。

1 Comments:

Blogger Omni said...

Hello from the USA!! :-)

10:17 AM

 

Post a Comment

<< Home