小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Friday, October 06, 2006



10月3日同bb去左睇bb想睇既bb計劃,我不嬲對成龍d 戲麻麻,佢太假仁假義了(佢又真係好搏既,不過質地唔好呢)。 講番套戲先,比我所期望既好喎,$36蚊張飛有兩個多鍾都ok 既(唔會覺得悶啦起碼)。

咁我既bb計劃又係會點呀??? 天曉得了。

晚飯就係牛頭角村入面d 飯店搞掂,舊屋村風味,遲d 會冇晒。

p.s.哥仔著既水鞋著得好形呀 ^^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home