小木船的名字由來: 有一首我非常喜歡聽的歌叫似水流年,梅艷芳唱的,好聽之如,歌詞都令我好有感覺,其中有"我的心又似小木船,遠境不見,但仍向著前",所以我用"小木船"呢個名了。

Friday, October 06, 2006



昨日是中秋節,本來要返工的,但有個同事同我調左假,中秋節可以放假,但咁樣我星期日朝早會好辛苦。

但唔緊要啦,開心左先算啦,下午同bb出去配眼鏡,一路行一路睇,整左個荃灣下午 ,終於係眼鏡夢工場睇o岩款式,$280一副,跟住再送多副平光鏡或太陽太鏡,咁o岩我又想換太陽眼鏡喎,bb咪當送比我囉,真係多謝晒喇。

個月亮係係晚上7點多既荃灣上空出現的,咁睇好似好細,其實都唔細架,就好似我年紀咁囉,哈哈。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home